ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА

за участие в промоционална кампания

на Raffaello

„Подарък от все сърце“

Участниците в Кампанията трябва да се запознаят и съгласят с условията на  официалните правила,  изложени по-долу (наричани за краткост „Официалните правила“)

Раздел 1. Организатор

Промоционалната кампания на Raffaello „Подарък от все сърце“ („Промоцията“ или “Кампанията”) се организира от агенция „Публисис“ ЕАД, регистрирана в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под единен идентификационен номер (ЕИК) 175432612, със седалище и адрес на управление: град София, 1618, район Витоша, бул. „България“ № 118; и адрес за кореспонденция: гр. София 1618, бул. „България“ № 118, Абакус бизнес център, ет. 5, тел. +35924340710, имейл: office@redlion.bg („Организаторът”), по възлагане от “ФЕРРЕРО РУМЪНИЯ СРЛ – Клон България” КЧТ, регистриран в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под EИК 206110943, със седалище и адрес на управление: България, гр. София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес парк № 1, сграда 11А, ет. 3 („Възложителят”).

 

Раздел 2. Териториален обхват на Промоцията

Промоцията се организира и провежда на територията на Република България.

 

Раздел 3. Продължителност на Промоцията

Периодът на Промоцията е от 00:00:01 часа на 01.02.2025 до 23:59:59 часа на 15.03.2025 г. („Промоционален период“).

 

Раздел 4. Участващи продукти

Участващите продукти са всички сладкарски изделия с марка Raffaello (бонбони и шоколади), които се предлагат в самостоятелна търговска опаковка на българския пазар, които са закупени в рамките на Промоционалния период („Промоционални продукт(и)“). В Промоцията няма да участват продукти, представляващи комбинирани опаковки (микс), съдържащи Raffaello и други марки продукти (като например кутиите бонбони асорти Ferrero Collection).

 

Раздел 5. Механизъм на Промоцията

Всяко лице, навършило 18-годишна възраст, което е закупило Промоционален продукт(и) на обща стойност – в зависимост от вида на наградата, за която участват - съответно от поне:

  • 5 лева – за участие за спечелване на награда вид 1;
  • 15 лева – за участие за спечелване на награда вид 2,

на една и съща или с различни касови бележки, на територията на Република България, в рамките на Промоционалния период, може да участва в Промоцията, регистрирайки касовата си бележка(и) от закупения Промоционален продукт(и), в съответствие с реда и правилата, установени в настоящите Официални правила. В зависимост от стойността на закупения Промоционален продукт(и) върху регистрираната и одобрена за участие съгласно тези Официални правила касова бележка/и един участник в Промоцията може да участва за две различни по вид награди, упоменати в раздел 5.3 на Официалните правила, но за избягване на съмнение не може да спечели и получи повече от една награда от съответния вид.

Ако участник спечели награда от вид 1 при едно от шестте седмични тегления, 5 точки (равностойни на похарчени 5 лв. за покупка на Промоционални продукти) се приспадат от профила му преди финалното теглене на 18.03.2025 г. (за награда вид 2). За да участва за награда вид 2, към датата на финалното теглене, участникът трябва да е събрал в профила си поне 15 точки (равностойни на похарчени 15 лв. за покупка на Промоциоанлни продукт/и) при условията на настоящите Официални правила. Приспаднатите 5 точки, с които участникът по-рано е спечелил награда от вид 1, не участват при калкулацията на необходимите за награда вид 2, 15 точки.

 

5.1. Процедура за участие

За да осъществи валидно участие в Промоцията, участникът трябва да следва стъпките, описани по-долу:

  1. Участникът трябва да закупи Промоционален продукт(и) на посочените по-горе в настоящия раздел минимални стойности, и да запази касовата бележка от покупката/покупките.
  2. След това участникът трябва да влезе на сайта www.raffaello.bg („Сайта“) и да създаде свой потребителски профил, като се регистрира, попълвайки форма със следните данни: име, фамилия, български мобилен телефонен номер, имейл и парола.
  3. От участника ще бъде изискано да потвърди, че е навършил 18-годишна възраст, че е прочел, разбрал и се е съгласил с Официалните правила и че е прочел и разбрал информацията, засягаща обработването на лични данни в Приложение 1 на Официалните правила.
  4. В профила си участникът трябва да регистрира касовата си бележка, или съответно касовата бележка и фактурата си (прилага се само при покупки от търговски обекти, които издават едновременно и двата документа при една и съща покупка) от закупения Промоционален продукт(и), прикачвайки ясна и четлива снимка или сканирано копие на касовата бележка, от които да са видими следните данни: името на закупения Промоционален продукт(и) (т.е., Raffaello/Рафаело или друг подобен текст, доказващ закупуването на Raffaello в самостоятелна търговска опаковка); номерът на касовата бележка; датата на касовата бележка (да е в рамките на Промоционалния период); стойността на закупения Промоционален продукт(и). Касови бележки, които не съдържат посочените данни или не отговарят на останалите условия на Промоцията, няма да бъдат одобрявани и няма да предоставят право за участие в Промоцията (виж и забележката в т. 5.1.9).

  5. Снимките или сканираните копия на касовите бележки (във формат .jpg, .jpeg или .png и с минимален размер 128 KB и максимален 8 MB) ще бъдат прегледани и одобрявани от техническо лице, което ще провери дали отговарят на условията по т. 4 по-горе и на останалите условия на Промоцията. Участниците ще бъдат уведомявани чрез имейл, в случай че качената касова бележка/и не е одобрена за участие в Промоцията.
  6. В зависимост от стойността на всеки закупен Промоционален продукт(и) върху регистрирана и одобрена за участие касова бележка в профила на участника се натрупват точки, като една точка съответства на един пълен похарчен лев.
  7. В зависимост от броя на събраните точки в профила си съгласно т. 6 по-горе участникът може да участва за спечелване на една от следните две награди:

    • една от 60 Gift Card за Douglas всяка на стойност 300 лв., като в томболата за тях могат да се включат само участници с поне 5 точки в профила си (равняващи се на обща стойност от поне 5 лв. за закупен/и Промоционален продукт(и)).
    • един от 3 ваучера за Kings Valley SPA & Medical Hotel на стойност 1300 лв., като в томболата за тях могат да се включат само участници с поне 15 точки в профила си (равняващи се на обща стойност от поне 15 лв. за закупен/и Промоционален продукт(и) върху регистрирана и одобрена за участие касова бележка/и).
  8. Участникът трябва да е регистрирал касовата си бележка(и) от закупения Промоционален продукт(и) в рамките на Промоционалния период, но не по-късно от 23:59:59 часа на 15 март 2025 г.
  9. Касовата бележка ТРЯБВА задължително да съдържа името на закупения Промоционален продукт(и) (т.е., Raffaello/Рафаело или производни наименования). Касови бележки, които не отговарят на това условие, ще бъдат счетени за невалидни, следователно няма да бъдат одобрявани за участие в Промоцията. Моля вижте и забележката по-долу.

    Касова бележка с един и същи номер може да бъде регистрирана само веднъж. Касови бележки, на които не се виждат ясно номерът и датата на касовата бележка, името на закупения Промоционален продукт(и) (т.е., Raffaello/Рафаело или производни наименования) и стойността на закупения Промоционален продукт, ще бъдат дисквалифицирани.

    Забележка: За да се приеме за валидна една касова бележка, наред с другата изискуема информация, касовата бележка трябва да съдържа изрично името на Промоционалния продукт(и) (т.е., Raffaello/Рафаело или производни наименования). Името на Промоционалния продукт(и) не може да бъде заместено от други родови понятия, включително, но не само: захарни/шоколадови/сладкарски или друг вид изделия, бонбони, сладки, и други подобни. Не се приемат за валидни касови бележки, върху които името на продукта е било добавено допълнително ръчно; касови бележки с неуточнени или неясни артикули, както и касови бележки, съдържащи други допълнително добавени надписи, касаещи името на Промоционалния продукт или останалите изискуеми данни (виж т. 4 по-горе).

  10. Всеки участник трябва да пази регистрираната касова бележка(и), за да докаже участието си в Промоцията и за да получи наградата си, ако е спечелил такава.
  11. Печелившите участници ще бъдат уведомени по имейл за наградата си. Ще разполагат с 5 (пет) календарни дни, считано от изпращането на и-мейл, за да предоставят нужните данни за доставка. При липса на отговор от печеливш участник в рамките на този период, наградата ще се присъди на негова резерва.

 

5.2. Присъждане на награди

Наградите в Промоцията се присъждат по долуописания начин:

1.     Награда вид 1 (Gift Card от Douglas  и BEAUTY|ZONE на стойност 300 лв.) чрез софтуер на случаен принцип ще бъдат присъдени общо 60 (шестдесет) награди на участниците, регистрирали валидна касова бележка(и) и събрали поне 5 точки в профилите си (равняващи се на обща стойност от поне 5 лв. за закупен/и Промоционален продукт(и)).

Тегленето на Участници, спечелили Награда вид 1, ще се осъществи в присъствието на нотариус, като при всяко от описаните по-долу шест тегления се изтеглят по 10 печеливши участника:

11.02.2025 г. – Първо теглене
18.02.2025 г. – Второ теглене
25.02.2025 г. – Трето теглене
04.03.2025 г. – Четвърто теглене
11.03.2025 г. – Пето теглене
18.03.2025 г. – Шесто теглене

Спечелилите награди участници ще бъдат уведомени чрез съобщение на имейла, с който са участвали в Промоцията.

2.     Награда вид 2 (Ваучер за Kings Valley Medical & SPA Hotel на стойност 1300 лв.): чрез софтуер на случаен принцип след края на кампанията 3 (трима) от участниците, регистрирали валидна касова бележка(и) и събрали поне 15 точки в профилите си (равняващи се на обща стойност от поне 15 лв. за закупен/и Промоционален продукт(и)), могат да спечелят тази награда.

Тегленето на печелившите участници ще се осъществи в присъствието на нотариус на 18.03.2025 г.

Спечелилите Награда вид 2 участници ще бъдат уведомени чрез съобщение на имейл адреса, с който са участвали в Промоцията.

5.3. Брой и вид на наградите

5.3.1. Наградите в Промоцията са общо 63 (шестдесет и три) и са 2 (два) вида, като те имат следните характеристики:

  1. Награда вид 1: Gift Cards за Douglas на стойност 300 лв. под формата на пластика, която може да се ползва за покупки във всички физически магазини на Douglas или онлайн на douglas.bg.

    Важно: Молим да имате предвид, че подаръчните карти са с гратисен срок от 6 месеца след зареждането, а след това започва да се начислява такса от 6 лв. ежемесечно.

  2. Награда вид 2: Ваучер за Kings Valley Medical & SPA Hotel на стойност 1300 лв., който ще бъде предоставен на печелившите участници под формата на хартиен ваучер, съдържащ уникален код (комбинация от букви и цифри)

    Ваучерът може да се ползва за настаняване през уикенда или в делнични дни. Включва 2 нощувки за двама със закуски и вечери. При желание на Участника и възможност от страна на Хотела, печелившият може да доплати за допълнително услуги, надвишаващи стойността на Ваучера (например още нощувки, масажи, румсървис и др.).

    Ваучерът е със срок на ползване 12 месеца от неговото издаване, като крайният възможен срок на използването му и останалите условия за ползване на ваучера, са поместени в самия него.

5.3.2. По време на първите шест тегления ще бъдат изтеглени 10 печеливши и 3 резерви за награда тип 1. По време на седмото теглене за награда тип 2 ще бъдат изтеглени 3 печеливши и 3 резерви.

5.3.3. (i) Части от имейла на печелившите – първа и последна буква от потреб. име, първа буква от името на доставчика на и-мейл услугата, както и домейн (като пример a****b@g***.com) ще бъдат публикувани в раздел „Печеливши“ на Сайта. Ще бъдат публикувани и инициали на името и фамилията на печелившите участници.
(ii) Печелившите Участници следва да изпратят и-мейл, съдържащ данните им за доставка по предходната точка (име и фамилия съгласно документ за самоличност, ЕГН и адрес в Република България), най-късно до 5 (пет) дни от датата на получаване на и-мейла, с който за известени за спечелването на Наградата.
(iii) При невъзможност да се установи връзка с печелившия Участник, Организаторът ще се изпрати отново е-мейл. Максималният брой опити за осъществяване на връзка с печелившия Участник, е 3 (три). В случай че с печелившия Участник не може да бъде установена връзка в рамките на 5 календарни дни и/или ако печелившият Участник откаже да получи Наградата, същата ще се пристъпи към присъждане и връчване на Наградата на първата по ред изтеглена резерва. Процедурата по тази точка ще бъде повторена съответно.

 

5.4. Доставка на наградите

(i) Всички Награди ще бъдат доставени от Организатора до печелившите участници чрез куриер на посочения отпечелившия участник валиден и пълен адрес на територията на Република България.

(ii) Награди до адреси извън територията на Република България НЕ се извършват.

(iii) Куриерът ще посети адреса в работни дни, в часовия диапазон от 09:00 до 18:00 ч.

(iv) Доставките ще бъдат осъществени в рамките на до 6 седмици, считано от датата, на която печелившият Участник е изпратил по имейл данни за доставка по т. 5.3.3. (ii) по-горе и след като са съгласувани всички детайли по получаването на Наградата (в случай че се е наложило допълнително съгласуване, което ще се извършва по и-мейл).

 

5.5.Наградата се връчва на резерва, в случай че: (i) Организаторът не може да се свърже с печелившия Участник, за да го уведоми за спечелването на Наградата съгласно условията и сроковете, посочени в Официалните правила – например, ако посоченият от Участника и-мейл адрес е невалиден и Организаторът не успява да уведоми печелившия Участник за спечелената Награда; (ii) в срок от 5 (пет) календарни дни след получаване на имейла печелившият Участник не е предоставил изискуемите данни за получаване на Наградата чрез и-мейл до Организатора (адрес на електронна поща raffaello@metrica.bg), или предоставените данни са неточни или непълни; (iii) спечелилият Участник изрично откаже да получи Наградата; (iv) в други изрично посочени в Официалните правила случаи. Организаторът се свързва с резервите по реда на тяхното изтегляне.

 

5.6.В случай че останат неспечелени Награди (дори след изчерпване на резервите), следващо теглене за достигане и връчване на пълния брой на предвидените за Промоцията Награди няма да бъде организирано.

 

Раздел 6. Отговорност

6.1. До степента, позволена от закона, Организаторът и Възложителят не носят отговорност в случай на пълно или частично неизпълнение на услугите, договорени с куриера, съгласно чл. 5.1. от настоящите Официални правила. Организаторът и Възложителят не носят отговорност за щети, причинени по време на транспорта на Наградите. Организаторът и Възложителят не носят отговорност за технически проблеми, възникнали във връзка с хостинга на Сайта по време на Промоционалния период или след неговото приключване, нито във връзка с технически проблеми с Интернет връзката на участниците.

6.2. Организаторът и Възложителят не носят отговорност за разходи, понесени от Участниците, във връзка с участието им в Промоцията.

6.3. Организаторът и Възложителят не носят отговорност за грешки, които могат да възникнат при попълване на информация, необходима за участието в Промоцията от страна на Участник в същата.

6.4. До степента, позволена от закона, Организаторът и Възложителят не поемат каквато и да е отговорност за каквито и да било претенции във връзка с Промоцията, в това число за вреди, претърпени от Участници в Промоцията във връзка с нея.

 

Раздел 7. Критерии за участие в Промоцията

7.1. В Промоцията не могат да участват служители на Организатора и/или Възложителя, както и членове на техните семейства.

7.2. В Промоцията могат да участват лица, които вземат или са взели участие в други промоции и/или игри, организирани от Организатора и/или Възложителя.

 

Раздел 8. Лични данни

Информация относно обработването на лични данни, което се извършва във връзка с Промоцията, е посочена в Приложение № 1 (Информация относно обработването на лични данни). Всички искания/жалби относно обработването на лични данни във връзка с Промоцията могат да бъдат подадени, както е посочено в Приложение № 1.

 

Раздел 9. Правни спорове

Всеки потенциален правен спор между Организатора и/или Възложителя, от една страна, и Участниците в Промоцията, от друга страна, доколкото е възможно, ще се решава по взаимно съгласие. При невъзможност за постигане на такова, спорът се решава от компетентните български съдилища.

 

Раздел 10. Предсрочно прекратяване на Промоцията

Организаторът и Възложителят имат право да прекратят Промоцията преди изтичане на Промоционалния период, в случай че настъпят обстоятелства по смисъла на законодателството, които водят до невъзможност за Организатора и/или Възложителя да продължат провеждането на Промоцията и са извън техния контрол. В тези случаи на Участниците не се дължи обезщетение или компенсация.

 

Раздел 11. Общи разпоредби

11.1. Настоящите Официални правила ще бъдат достъпни на Сайта http://www.raffaello.bg („Сайта“) през целия Промоционален период.

11.2. Организаторът и Възложителят си запазват правото да допълват или променят Официалните правила, като промените влизат в сила, незабавно след публикуването им на Сайта.

11.3. В случай че Участниците не се откажат изрично от участие в Промоцията (чрез незабавно изпращане на писмено уведомление в този смисъл до Организатора) след допълнението/изменението на Официалните правила, счита се, че те са приели и са се съгласили с допълнението/изменението.

11.4. Всяка комуникация между Организатора и Участниците във връзка с Промоцията се провежда по на електронната поща на всеки Участник, посочени в регистрационната форма, попълнена от Участника на Сайта, съответно посочена в началото на настоящите Официални правила (що се отнася до електронната поща на Организатора) и се счита за редовна, ако е осъществена по един от посочените начини.

11.5. Организаторът няма задължение да провежда кореспонденция с Участници, които не са изтеглени като печеливши, извън изрично посочените в настоящите Официални правила случаи.

11.6. Приложимо право по тези Официални правила е действащото законодателство на Република България.

 

Дата на публикуване на Официалните правила на Сайта: 01.02.2025 г.

 

 

 

Приложение 1

Информация относно обработването на лични данни

 

1. Данни относно администратора и обработващия лични данни

За целите на провеждането на Промоцията личните данни на участниците ще се обработват от: “ФЕРРЕРО РУМЪНИЯ СРЛ – Клон България”, регистриран в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под EИК 206110943, със седалище и адрес на управление: България, гр. София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес парк № 1, сграда 11А, ет. 3, действащ като клон на чуждестранния търговец FERRERO ROMANIA S.R.L., дружество с ограничена отговорност, учредено и съществуващо съгласно законодателството на Румъния, със седалище и адрес на управление Str. Barbu Vacarescu nr. 201, et. 12, sector 2, Bucuresti, Румъния, вписано в Търговския регистър на Букурещ под номер J40/7003/2006, с фискален номер RO 18621132 (наричан по – долу „Администратор“), като администратор на данните, чрез: „Публисис“ ЕАД, вписано в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под единен идентификационен номер (ЕИК) 175432612, със седалище и адрес на управление: град София 1618, бул. България 118; и адрес за кореспонденция: гр. София 1618, район Витоша, бул. България 118, Абакус бизнес център, ет. 5, тел: +359 24340710, имейл: office@redlion.bg, (наричано по – долу в това Приложение „Обработващ“ или „Агенция“), като обработващ данните. За да се свържете с Администратора за разяснения по отношение на личните данни или за упражняване на правата от субектите на данни, моля използвайте следната информация за контакт: “ФЕРРЕРО РУМЪНИЯ СРЛ – Клон България”, КЧТ, регистриран в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под EИК 206110943, със седалище и адрес на управление: България, гр. София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес парк № 1, сграда 11А, ет. 3, email: privacy.bulgaria@ferrero.com

 

2. Категории обработвани лични данни по време на Промоцията

Във връзка с Промоцията Администраторът ще обработва следните категории лични данни на участниците:

  1. На всички участници в Промоцията ще бъдат обработвани следните лични данни: име, фамилия, мобилен телефонен номер, имейл адрес, парола, данни от посещението на Сайта, качената от съответния Участник снимка на касова бележка, както и информация за навършени 18 години.
  2. На изтеглените като печеливши в Промоцията, в добавка към гореописаните данни, ще бъдат обработвани: собствено име и фамилия съгласно документ за самоличност, инициали – първата буква от собственото име и фамилията (за публикуване на уебсайта в страница Печеливши), части от имейл адреса – първа и последна буква от потребителското име, първа буква от името на доставчика на и-мейл услугата, както и домейна (за публикуване на уебсайта в страница Печеливши), спечелването на Наградата, адрес в България, обикновен електронен подпис (името, с което печелившият Участник се е подписал в и-мейла, с който е изпратил данните си за доставка, при наличие на такъв подпис), ЕГН.

 

3. Цел на обработването

Личните данни на участниците в Промоцията ще се обработват от Администратора чрез Агенцията, за да:

 

  1. се организира и проведе Промоцията;
  2. се определи печелившият участник;
  3. се присъди и връчи Наградата;
  4. се изпълняват данъчните, финансовите и счетоводни задължения на Администратора;
  5. се защитават правата и законните интереси на Администратора и/или на трети лица, включително, за да се докаже, че Промоцията е била проведена и Наградата е връчена.

 

4. Правно основание за обработка

Личните данни ще се обработват:

  1. Личните данни на участниците и на печелившите (и които са предоставени съответно от участниците и от печелившите) ще се обработват във връзка с изпълнението на договор, сключен с всеки участник (приемането на Официалните правила на Промоцията е равносилно на сключване на договор); и
  2. Съхранението на лични данни след края на Промоцията и предоставянето на Наградата се осъществява: (i) на основание на законния (легитимния) интерес за защита на правата и законните интереси на Администратора и/или на трети лица, включително за да може да докаже, че Промоцията е проведена и Наградата е връчена.

 

5. Получатели на лични данни

Личните данни, събрани от Администратора по време на Промоцията, се разкриват на Агенцията с цел провеждането ѝ, както и на контролните органи, до степен, необходима за спазване на законовите задължения. Освен това личните данни могат да бъдат разкрити, само ако е необходимо, на следните категории трети лица:

  1. Дружества, които предоставят продукти и услуги на Администратора и/или Агенцията, като системи за информационни технологии и свързаните с тях доставчици по поддръжка, включително телекомуникационни доставчици, услуги за съхраняване на информация и възстановяване при бедствия, услуги във връзка с киберсигурността, както и други аутсорсинг доставчици на услуги, каквото е съхраняването на информация „в облака“ или на носители извън офисите на Администратора и Агенцията;
  2. Други лица като регулаторни органи, счетоводители, одитори, адвокати, нотариуси или други външни експерти, в случай че тяхната дейност изисква такава информация;
  3. Лица, които предоставят продукти и услуги за нуждите на Промоцията (като центрове за връзка с клиенти – за уведомяване на печелившия участник за спечелването на Наградата).

 

Лицата, на които са предоставени или които получават достъп до лични данни на участниците, са ограничени (по закон и/или по договор) във възможността си да използват личните данни. Администраторът гарантира, че всички трети лица, на които личните данни се разкриват доброволно, са длъжни да спазват задълженията за конфиденциалност и сигурност в съответствие с настоящото Приложение към Официалните правила и приложимите нормативни актове (с цел избягването на съмнение, това не може да се приложи, когато разкриването не е по решение на Администратора).

Освен описаното по-горе, Администраторът няма да споделя никаква част от личните данни, обработвани във връзка с Промоцията, с трети лица, без да уведоми субектите на данни или, ако е приложимо, без да е получил тяхното предварително съгласие.

 

6. Период на съхранение на личните данни

Личните данни на участниците, които не са печеливши, ще бъдат съхранявани от Обработващия 90 дни след края на Промоцията, освен ако приложимото законодателство не предвижда по-дълъг срок за съхранение с оглед изпълнение на законови задължения или за защита на права и законни интереси на Администратора и/или на трето лице, включително в случай на правен спор. Личните данни на участниците, спечелили награда от Промоцията, ще бъдат съхранявани в съответствие с приложимите законови разпоредби във финансовата и счетоводната сфера: (i) когато личните данни са включени в счетоводни регистри и финансови отчети, включително документи за данъчен контрол, одит и последващи финансови инспекции – 10 години, считано от 1 януари на отчетния период, следващ отчетния период, за който се отнасят; (ii) когато личните данни са включени в други носители на счетоводна информация – 3 години, считано от 1 януари на отчетния период, следващ отчетния период, за който се отнасят. След изтичане на сроковете за съхранение на личните данни Администраторът премахва или унищожава тези данни от средствата за обработване и съхранение и налага подобни задължения на обработващите, при спазване на приложимото законодателство.

7. Предаване на данни в трети държави

Данните на участниците в Промоцията няма да се предават в трети държави извън Европейското икономическо пространство.

 

8. Бисквитки

За осигуряване на добра функционалност при посещенията на Участниците на www.raffaello.bg, уебсайтът използва „бисквитки“. Повече информация относно използването на „бисквитки“ можете да намерите в Политиката относно бисквитките, достъпна на следната страница на Сайта: www.raffaello.bg

 

9. Права на субектите на данни

За целите на справедливото и прозрачно обработване Участниците като субекти на лични данни имат, доколкото са изпълнени приложимите изисквания, правата, посочени по-долу:

 

I: Право на оттегляне на съгласие: Когато обработването на данни се основава на даденото съгласие, субектът на данните може да оттегли своето съгласие по всяко време, без да се засяга законосъобразността на предишното обработване;

 

II: Право на достъп: Субектите на данни могат да поискат потвърждение дали се обработват лични данни, свързани с тях, и ако това е така, да получат достъп до данните, както и да получат информация относно обработването, включително, но не само, информация за категориите обработвани лични данни, за какво се използват, на кого са били разкрити такива данни, ако е приложимо, когато е възможно, предвидения срок за съхранение. Субектите на данни ще получат копие от личните данни, които са в процес на обработване . Ако се изискват допълнителни копия на личните данни, Администраторът си запазва правото да начислява разумна такса въз основа на административните разходи.

 

III. Право на коригиране: Субектите на данни могат да поискат коригиране на техни неточни лични данни и допълване на техните непълни лични данни, обработвани във връзка с Промоцията. Администраторът и Обработващият полагат разумни усилия, за да запазят точните, пълни, актуални и релевантни данни, на база на най-новата информация, с която разполагат.

 

IV. Право на изтриване: Субектите на данни могат да поискат личните данни, обработвани от Администратора или Обработващия във връзка с Промоцията, да бъдат изтрити, ако (доколкото е приложимо):

  1. Личните данни вече не са необходими за изпълняване на целите, за които са събрани или обработвани по друг начин;
  2. Субектът на данните оттегля своето съгласие, на което се основава обработването, и няма друго основание за обработване;
  3. Субектът на данните възразява срещу обработването по причини, свързани с неговото/ нейното конкретно положение и няма законни основания за обработването, които да имат преимущество, или субектът на данните възразява срещу обработване за целите на директния маркетинг;
  4. Личните данни са били обработвани незаконосъобразно;
  5. Личните данни трябва да бъдат изтрити за спазване на законово задължение на Администратора.

 

Правото на изтриване няма да бъде удовлетворено, когато данните не са необходими:

  1. За упражняване на правото на свобода на изразяване и информация;
  2. За спазване на правно задължение на Администратора или за изпълнение на задача от обществен интерес или при упражняването на официални правомощия на Администратора;
  3. По причини от обществен интерес в областта на общественото здраве;
  4. За целите на архивирането в обществен интерес, за целите на научни или исторически проучвания или статистически цели; или
  5. За установяване, упражняване или защита на право в съда и/или правни претенции.

 

V. Право на ограничаване на обработването: Субектите на данни могат да поискат ограничаване на обработването на лични данни, ако:

  1. оспорват точността на личните данни за периода, необходим за проверка на точността;
  2. обработването е неправомерно и те изискват ограничаване на обработването, а не изтриването на личните данни;
  3. вече не се нуждаем от личните данни, но субектът на данните го изисква за установяване, упражняване или защита на правни претенции; или
  4. субектът на данните възразява срещу обработването, докато Администраторът проверява дали законните основания за обработване на личните данни имат преимущество пред интересите на субекта на данните.

 

VI. Право на възражение:  Субектите на данни могат да възразят по всяко време и на основания, свързани с тяхната конкретна ситуация, срещу обработването на лични данни, основаващо се на изпълнението на задача от обществен интерес, на официални правомощия, предоставени на Администратора, или на законните интереси на Администратора или на трети лица, включително профилиране на тези основания. В този случай личните данни вече не следва да се обработват, освен ако Администраторът докаже, че съществуват убедителни законови основания за обработването, които имат предимство пред интересите, правата и свободите на субекта на данни, или за установяването, упражняването или защитата на правни претенции. Субектите на данни, които възразяват срещу обработването, трябва да уточнят дали желаят също и изтриването на личните им данни. Ако се обработват лични данни за целите на директния маркетинг, субектите на данни имат право по всяко време да направят възражение срещу обработване на лични данни, отнасящо се до тях за този вид маркетинг, което включва и профилиране, доколкото то е свързано с директния маркетинг. Когато субектът на данни възрази срещу обработване за целите на директния маркетинг, обработването на личните данни за тези цели се прекратява.

 

VII. Право на преносимост:  Субектът на данните има право да получи личните данни, които го засягат и които той е предоставил на Администратора, в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат и има правото да прехвърли тези данни на друг администратор без възпрепятстване от Администратора, ако: (i) обработването е основано на съгласие или на договорно задължение; и (ii) обработването се извършва по автоматизиран начин. Субектът на данните може да поиска прехвърлянето на данните, ако това е технически възможно, директно на друг администратор.

 

VIII. Право да подаде жалба: Субектите на данни могат да подават жалби до Националния надзорен орган за защита на лични данни.

Име: Комисия за защита на личните данни

Адрес: София 1592, бул. Цветан Лазаров 2

E-mail: kzld@cpdp.bg

Печелившият участник в Промоцията ще бъде определени с автоматични средства за обработка на лични данни, без човешка намеса.

 

Моля имайте предвид:

 

Времеви период: Крайният срок за отговор на исканията на субектите на данни е 30 дни, но може да бъде удължен поради специфични причини, свързани с определени законови изисквания или поради сложността на искането, с допълнителен двумесечен период.

 

Ограничаване на достъпа: В определени случаи достъпът до всички или някои от личните данни може да бъде ограничен поради законови разпоредби. Ако отхвърлим молбата Ви за достъп, ще Ви уведомим за причината за отказа.

 

Липса на идентификация: В някои случаи е невъзможно да се потърсят субектите на данни въз основа на идентификаторите, посочени в искането. В такива случаи, когато такова лице не може да бъде идентифицирано като субект на данни, Администраторът не може да изпълни искането на такова лице, освен ако на Администратора не е предоставена допълнителна информация, позволяваща идентификацията.

 

Упражняване на права: Участниците могат да упражнят описаните по–горе права на база на писмена, датирана и подписана молба изпратена до адреса на Администратора в  България, гр. София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес парк № 1, сграда 11А, ет. 3, или на имейл адрес privacy.bulgaria@ferrero.com

 

10. Мерки за защита на личните данни

Администраторът се ангажира да защитава личните данни от всяка загуба, злоупотреба, разкриване, промяна, липса, неоторизиран достъп и унищожаване и предприема всички разумни предпазни мерки, за да защити поверителността на личните данни, включително чрез използване на подходящи организационни и технически мерки. Администраторът се задължава да приложи подходящи технически и организационни мерки, за да осигури подходяща степен на сигурност за личните данни, принадлежащи на участниците в Промоцията. Администраторът се задължава да наложи подобни задължения на всички обработващи. При оценката на подходящата степен на сигурност се вземат предвид по-специално рисковете, произтичащи от обработката на лични данни, в частност от случайно или незаконно унищожаване, загуба, модификация, неоторизирано разкриване или достъп до предоставените, съхранени или обработени лични данни. При предоставянето на лични данни на Администратора и Обработващия личните данни може да се прехвърлят от субектите на данни по интернет. Въпреки че Администраторът полага всички усилия да защити личните данни, които са му предоставени, обменът на информация по интернет не е напълно сигурен. Поради това не можем да гарантираме сигурността на личните данни, предавани по интернет. След като Администраторът получи такива личните данни, той ще използва стриктни процедури и функции за сигурност, за да предотврати неоторизиран достъп до тях.

 

11. Промени в известието за обработване на лични данни

Администраторът има право да променя това Приложение към Официалните правила. Всяко подобно изменение ще бъде публикувано на уебсайта на Промоцията 24 часа по-рано и ще бъде съобщено на участниците, използвайки същите средства за уведомление, използвани по отношение на Официалните правила на Промоцията.

 

12. Други разпоредби

Личните данни на участниците в Промоцията, създали снимките, качвани в Сайта, се обработват в съответствие с разпоредбите на Регламент № 679/2016 относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните).

×

Уважаеми участници,
кампанията “Подарък от все сърце” ще започне на 01.02.2025 г.

Очакваме Ви!